Sunnuntaina oltiin prisman nurtsilla treenaamassa. Otettiin paikallaan makuu ja Kämmi oli hiukan vauhko. Lähti lipettiin paikallaan olosta just kun olin palaamassa sen luo. Sitä on tainnut amppari pistää tänä kesänä (se alkukesästä jahtas niitä)  koska jutusta ei tullut mitään. Mentiin sen kanssa siihen viereiseen hiekka kenttään ja johan se rauhoittui. Homma pelitti taas. Hitto kun tylsää sahata taas noita samoja juttuja. Tuntuu että puuttuu mielikuvitus noista reeneistä. Ain me tehdään samoja juttuja. Liikkeestä istu,maahan, seisominen ja luoksetuloa. Kökkö... Otin mie kaukojakin mutten vielä matkalla vaan olin lähellä jotta saisin sen ymmärtämään etten halua sitä halvatun (jonka oon sallinut siltä jo kauan aikaa) kylkiasentoa maahan menoon.

Jäätiin sitten turisemaan siihen parkkikselle niin Lefa otti koirat ja käveli kotiin. Oli siel ennen mua (noloa) No se totes et Jamil tarttee tehdä harjoituksia. Oli jahdannut sekä autoja että polkupyöriä matkalla.

Maanantai aamuna mentiin vaihdattaa Kidin kipsi se nukutettiin sen ajaksi. Miust tuntuu et mie olin vääränä päivänä. Silloin aikaa varatessa mie kysyin että onko se päivä torstai (sekaisin päivistä) niin se hoitaja katto mua pitkään ja sanoi et ei "ku viikon päästä maanantai" köh...Sitten kuitenkin selvisi myöhemmin kotona et aika oli otettu 23.6 ja mie olin siel 22.6 . No kukaan ei sanonut mitään vaan ottivat mut kiltisti sisään. Ite se hoitaja puhui mulle maanantaista....Sen vika...

 

Lääkärin jälkeen otin Kämmin ja Jamin mukaan ja menin mummulle hetkeksi kahville. Ja klo n. 15 Katsomaan sitä harmaata tervu vaavia. Aika uskomattoman söötti pullero se oli ;o)   Sööttejä, siis syötävvän suloisia ne kaikki oli, mutta kaks oli ylitse muiden. Pieni tumma tyttönen ja harmaa poika. Niissä oli sitä "jotain" joka kiinnitti oman mielenkiinnon. Tosin se harmaa vaan _valui tissille_ koko ajan . Hmnnn siis tosi ahne Nauru Eikös se ole positiivinen piirre nuoressa miehessä. Ne pennut oli vasta 4 viikoisia.

Ensi viikolla uudelleen räpläämään pieniä vaaveja Cool