Niin lomallahan pitäis rentoutua ja kerätä voimia ...No joo keskiviikon siivosin kotia , torstaina olin kouluttamassa maneesilla (illalla,eli aamun huilasin) perjantaina mentiin Tallinnaan , lauantaina viesti-kisassa töissä ja sunnuntaina sitten belgi-yhdistyksen luonnetestissä  (töissä) kiva koiramainen loma.

Hiukan omat koirat jääneet lasten ulkoilutettavaksi (paitsi eilen illalla kun mä söin tallinnan karkkeja niin paljon että oli pakko mennä piiiitkälle lenkille illalla) perjantaina kun mä tulin myöhään sieltä Tallinnasta niin noi oli "ihan" hulluja ne kirmas miljoonaa tätä huushollia ympäri kun mä yritin hyvissä ajoin päästä nukkumaan kun piti olla 8.30 jo kentällä. Eilen sitten sain taas nukkua ku olin lenkittäny ne reippasti yli tunnin iltalenkillä....

 

Kämmi on sitten vieroitettu sen vauvoista. Kun huomattiin et se petaa ja retuuttaa suussaan sellasia pehmo koiria jotka vinkuu (ensin naurettiin sille et se on niin hoopo) mut eilen huomasin että sillä "oikeesti" tulee takimmaisista nisistä maitoa ...Että silleen ilmankos se ei oo ollu masentunut juoksun jälkeen , kun sehän on ollut niin "onnellinen" äiti niiden pehmo vauvojensa kanssa :o/  Tarttee vissiin ihan oikeesti miettiä sitä sterilisaatiota sille.....

Huomenna onkin sitten jo työpäivä (tylsää) ja menen 7.30 töihin ja pääsen 17.30 kun on työturvallisuus koulutus ....sitten pitäis maneesille lähteä agility treeneihin 19.00  :o)