No enpä oo jaksanu kirjautua ja kirjoitella jotenka nyt on monelt päivält.

Aloitetaan maanantilta jolloin treeni ;o(  no joo alku meni hyvin mutta niinkuin jossain kerroin ni Kidi karkas multa yksissä treeneissä toisen koiran luo (aikomus) mennä ja nyt treeneis teki taas saman ja kun huomasin ku meinas sinkoo niin "vaistomaisesti" nappasin karvoista kiinni ni neiti päätti et mä oon hirvee ihminen se ei tee mun kanssa mitään. Piiloutu Sannan taakse .pöh kyllähän mä tiedän ettei noin sais tehdä mut toivottavasti ei tullu isompii takapakkeja agilityyn (kun en tajunnu, vaan refleksit sano että et per****le lähde huitelee. No sitten tehtiin vain jotain kivaa eli muutama putkeen lähetys saatiin onnistumaan ja sen jälkeen vaan syötin namia kun otti kontaktia muhun. Ihan kivasti meni eikä kotona herkistellyt yhtään joten toivon ettei taas maantaina reakoi ja muistele vaan uskoo ettei siellä leikitä muiden koirien kanssa (vaan miun kaa)....eikä siis luimi minua.

Kämmi kuumuu radal  ja huutaa ;o(  tehtiin kuiva harjoittelua sylkkäriin ensin ja sitten radalla niin onnistui Kämmilla hienosti , on se vaan niin paljon helpompaa kun sitä voi jo ohjata vaikkei ihan viel osaa kaikkea sekään. Mut jotain kuitenkin ja siit on hyvä jatkaa . Kyllä Kidinkin kanssa mutta vaatii viel paljon töitä ja onhan se koira niin ihana suloinen nöpö. Niit on kiva katsoa kun ne leikkii kimpassa Kämmin kanssa ku toinen ottaa pienen niin hellästi ;o) mutta lenkillä onkin sitten toinen ääni kellossa. Vaikkei Devil oliskaan mukana ni Kämmi ei paljoa varo Kidiä kirmaa miljoonaa....ja onneks Kidi on oppinut itse varomaan sitä maastoutuu valmiiksi jos Kämmi tulee jostain niin tanner tömisee . Sitten kun on Devil mukana niin se onkin sitten senttleman Kidille. Ne naiset joita devil tietty rakastaa (omistajaansa vissiin tullut)

Muutama kuva ensin maneesilta:

2061485.jpg

2061495.jpg

 

ja sitten lenkiltä:

2068587.jpg

Eri lenkiltä Devil ja Geri :

2068586.jpg

Käytiin siis 3 kertaa metsässä viime viikolla (arkena) niin että nuo kolme pääsivät yli tunnin kirmaamaan ja arvatkaa huviksenne saiko kissat sinä iltana olla ihan rauhassa ;o) kun koirat makasivat raatona jonkin aikaa kotona.

 

Lauantaina oli hiiden-haukkujen pikkujoulu  syötiin hyvin ja juotiinkin jotain. Tanssittiin kolmeen asti yöllä (viimeisenä paikalla Hanna, Mari, Sirpa,Jaana, mie ja Lefa...aika myöhään oli myös Sirkka ja Katikin) mutta vaikken koko iltana juonut kun 5 sidukkaa ja pari lasii viiniä ni yöllä olin niin huonos kunnossa (siis oksensin ja päätä särki ) että päätin ikuna en enää mitää viiniä juo ;o) sidukka kait voi muutaman janoon juoda mut ei enää ole mua varten toi juominen oon todennu ettei pää eikä vatsalaukku vaan kestä ; yöks ....ainakaan siihen seuraavaan kertaan asti näin (no tänä vuonna oon juonu kolme kertaa nii ens vuonna sit varmaan korkeintaan kaksi kertaa)

 

ja toteltiinhan me ainakin lauantaina kivasti. Yritettiin treenata noutoa nopeemmin ja suraamisen alkua eli perusaasentoa ja siitä pepun siirtelyä (siis koiran ei mun) jääviä liikkeitä ym kivaa....Kidin namit jäi kotiin niin se ei voinut ottaa just mitään ku lelu ei toiminut kun oli vieraita koiria. Tyhmä minä kun huomas matkalla (melekin suoraan kaupasta lähdin) ettei nmit tullu ollenkaan mukaan ;o(