Vain Kämmi ja Devil mukana.....

Kämmi ottaa seuraamista eri askel lajeissa, jääviä liikkeitä , luoksetuloa, maahanmenoa ja hyppyä(tokomaisittain) kun hyppyytetään toko hyppyä mennään se tokona. Kun hypitään pk-maisesti mennään sitten myös metristä kapulan kanssa. Tämän olen tuonut myös julki koulutus ohjaajalle ;o) piukkis, joo oon mä...niuho.... paikallaan makuuta myös otettiin .

Kämmi oli hiukan paremmin hereille kuin viime torstain treeneissä. Muttei ihan kuitenkaan virkeä tervu ollut....Aloitin taas merilevän syötön josko se hiukan myös piristäisi koiraa....Kumpa Tollo voisi antaa omasta virta piiristään osan Kämmille, sillä kun tuota virtaa piisaa = liikaakin...

Devil otti kans tottista mutten seurannut taaskaan mitä. Koska joudun oleen hiukan hiljaa ja seuraamassa vaan noita kaukaa...no ei se haittaa että mä oon lähellä mutta en sais puhua .....muitten höpinöistä ei ota häiriötä mutta mä oon liikaa sille....

Pienet koirat oli melko kiltisti olleet kotona. Lapset niiden seurana ....