No joo pari viimeistä kertaa on jäänyt omassa ryhmässä väliin koska ensin oli jaakon koulutus ja sitten miun varvas meni...Nyt se kestää ja taas reenataan.

Kidiä en uskalla nyt ajatella hyppyyttäväni ennekuin sen terveys tutkimukset on tehty.

joo kyllä se kämmi osaa , sanoivat että on edistynyt. Se joo osaa mutta miust tuntuu että mie meen vaan enempi sekaisin kun yritän opetella uusia ohjauskuvioita.  Tiedän että ne olis kämmille parempia kun se tietäis koko ajan mihin se on menossa mutta kun se oma liikkuminen on vaan silloin vaikeempaa, vai teenkö mä siitä vaikeeta...Tiedä häntä. Nyt ajattelin kuitenkin yrittää ilmoittaa Kämmin myös kisoihin.23.6 Porvooseen ja sitten ehkä Vantaalle 26.6 saas nähdä muistanko. Porvoossa oli tuomarina Allan mattson , tietääkö joku millaisia ratoja se tekee  ja vantaalla Anne Viitanen ? Ihan outoja tuomareita mulle. Huomaa että mä oon tosi vähän kisannut viime vuosina Nytkin taitaa olla -07 vimonen startti....Joo vantaalla olikin yö-kisa ;o) Pysynköhän mä hereillä...mietin vielä sitä....