Mini-skidi kävi tänään rokotuksessa ja se pikkuinen painoi 3,2kg Reipas tyttö oli muuten seisoi pöydällä ja tutkittiin se ei pelottanut yhtään mutta hiukan itketti se rabiens rokote /kirveli...jäätiin hetkeksi tarkkailuun (n 15min) että kaikki on rokotuksenkin jälkeen hyvin ja sitten kotiin....sydän toimi , ainakin Tetti ei maininnut että patterit olis loppu :o) ....ihmetteli vaan että onpas erikoisen näköinen belgi-koira ....ja pieni ...mites teil nyt tällainen on....

Sitten on hiukka ihme kun mun nimelt löytyy aina sielt pari lyhytkarvasta collieta ....no sama se...mä oon kyl sanonu niille etten osta ikuna collieta (en lyhytkarvaisena enkä pehkona) mut en tiedä miks ne ilmaantuu aina mun nimiin =kuka tietää mulle nimi kaiman jolla on lk-collie....

 

Tarttee lähtee lenkil joten huomen lisää....