1963384.jpg

Hei typerää tällainen poseeraaminen jokin takki päällä , mami sanoo että se on synttäri lahja kun mä oon 5kk pöh...mä en kyllä tällaisista lahjoista tykkää yhtään. Me käveltiin mustiin ja mirriin perjantaina kun niillä oli "ystäville" isoja alennuksia ja sieltä se osti tämmösen takin. No ehkä mä osaan arvostaa sitä sitten yli 20 asteen pakkasessa (mut mihin ne töppöset jalkoihin jäi)

1963400.jpg

Tän karvan tästä reunasta mä ainakin puren heti rikki.

 

Parasta viikonlopuussa oli olla metsässä molempina päivinä monen tunnin lenkillä :o)  ensin perjantaina oltiin kävelyllä Nummelassa kun haettiin tuota takkia ja sieltä lentokentälle ja sen kautta kotiin. Ja tottisteltu me ei olla sitten yhtään tänä viikonloppuna, juostu metsässä vain.....kivaa (no joo mitä toi mutsi nyt ruokaa antaessa opettaa mua oleen maassa (tarkoittanee sitä etten ponkaise ylös heti kun se sanoo hyvä) vast sit ku lupa tulee...Oon ollu tooooosi reipas koira viikonloppuna. ja niin on toi siskokin.